Dążenie do jak najlepszego efektu na siłowni

Dodane: 03-02-2016 05:54
Dążenie do jak najlepszego efektu na siłowni Różne odżywki możliwe do kupienia powstały by zwiększać efekty treningu: the protein works - to świetny przykład. suplementów jak wiadomo jest bardzo dużo, a ich zastosowanie jest inne w zależności od potrzeb. O odżywkach.

Rodzaje i typy ćwiczeń na siłowni

Ćwiczenia, które możemy wykonywać na siłowni będą się różnić w zależności od tego co chcemy osiągnąć. Gdy w grę wchodzi spalanie tłuszczu, głównie będziemy ćwiczyć na bieżni, schodach, rotorku itp. zasadniczo wszelkie ćwiczenia zaliczane do grupy kardio.

Rozwój masy mięśniowe to wszelkie ćwiczenia z grupy podnoszenia ciężarów, czyli tam gdzie napinamy mięśnie ich określone partie. Konkretne ćwiczenia musimy dobrać sobie sami, albo poradzić się trenera, który powinien znajdować się na każdej siłowni.


O treningu personalnym

Trening z trenerem personalnym to dobry początek przygody z siłownią. Dobrze poprowadzony trening z odpowiednią dietą może przynieść bardzo szybkie i trwałe efekty. Dodatkowo trener pokaże nam zestaw ćwiczeń oraz będzie pilnował czy dobrze je wykonujemy.

Taki trening to także gwarancja dobrej motywacji do ćwiczeń, a dobry trener potrafi zagrzać i zmotywować bardzo skutecznie. Na niektórych siłowniach razem z treningiem personalnym dostajemy również ułożoną dietę, poprzedzoną badaniem składu naszego ciała. Mają taki początek bardzo ciężko będzie nam porzucić nasz początkowy cel, nie ważne czy było to zrzucenie wagi, czy zwiększenie masy mięśniowej.


Podział odżywek na trzy typy

Odżywki można podzielić na trzy główne typy ze względu na czas stosowania. Są to: przed treningówki, treningówki, i po treningówki. Nazwy tych grup są dość jednoznaczne, ale po co tak na prawdę cały ten podział. Czy nie wystarczy po prostu zażywać dane substancje w odpowiedniej ilości? Otóż wg. badań, nie.

Okazuje się bowiem, że organizm ma różne zapotrzebowanie w zależności od tego czy jesteśmy po, w trakcie czy przed treningiem. Przed treningówki maja ans przygotować na budowę mięśni i spalanie tłuszczy. W trakcie treningu chodzi o uzupełnienie minerałów i wody, czyli w grę wchodzą głównie napoje izotoniczne. Natomiast po treningu chcemy uzupełnić energię (węglowodany) i szybko uzupełnić białka, żeby zmniejszyć katabolizm.