Jak poznać dobrą stronę www

Dodane: 13-07-2016 11:05
Jak poznać dobrą stronę www W sumie strony www to powoli podstawa dla każdej firmy, jedne są bardziej czytelne, a pozostałe brzydsze, jednak w sumie każda powinna wypełnić kilka podstawowych funkcji. Jakich? Rozwianie kwestii w tym wpisie.

O webmasterze w Wikipedii

Webmaster ? szeroki termin, do niedawna oznaczający jedną osobę zajmującą się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej. Witrynę WWW webmaster wykonuje na zamówienie osoby (firmy), która chce zaistnieć w sieci internetowej. Może to być jednorazowe zlecenie i wtedy praca kończy się z chwilą zaakceptowania projektu przez zamawiającego oraz umieszczenia witryny na wskazanym serwerze. Usługa może mieć też charakter ciągły ? wtedy webmaster aktualizuje i rozbudowuje stronę zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zleceniodawcy. Webmaster może także tworzyć witryny na własne życzenie i według własnego projektu. Profesjonalnie przygotowana strona powinna być przygotowana w zgodzie ze standardami określonymi przez W3C.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Webmaster


Grafika i strona firmowa

Identyfikacja wizualna firmy to w dzisiejszych czasach nie tylko logotyp, banner czy ulotka informacyjna. Coraz większą rolę odgrywają w całym procesie strony www, ładnie i dobrze wykonana strona internetowa potrafi zdziałać cuda. Projekt graficzny powinien zwracać uwagę na najważniejsze treści na stronie, przedstawić ofertę w jak najlepszym świetle, co jasno przekłada się na efekt w postaci większej ilości klientów.

Dopasowana strona www może stać się ikoną twoje firmy, czymś po czym ludzie będą ją identyfikowali i rozpoznawali. Pierwszą rzeczą jaką będą kojarzyć po usłyszeniu nazwy to Twoja witryna w internecie. Przy dzisiejszej dostępności nowych technologii stworzenie strony www to dość tanie przedsięwzięcie, mogące zamknąć się w liczbie trzycyfrowej.


Czym zajmują się specjaliści od identyfikacji wizualnej

Od kilku lat możemy zaobserwować coraz więcej przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu identyfikacji wizualnej. Osoby pracującej w takiej firmie zajmują się nie tylko tworzeniem logo danej marki czy haseł reklamowych. Coraz częściej takie usługi obejmują kompleksowe dbanie o rozwój i odpowiednią strategię marketingową danej firmy.

Bardzo często do zakresu obowiązków specjalistów od identyfikacji wizualnej należy także projektowanie opakowań dotyczących konkretnego produktu oraz tworzenie stron internetowych. Zatem, aby zapewnić doskonałe funkcjonowanie takiego przedsiębiorstwa należy zgromadzić specjalistów z wielu branż takich, jak informatyka czy projektowanie.