O kupowaniu stron internetowych

" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zain

O kupowaniu stron internetowych Potrzebujesz nowej strony www?

O usability

Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!


O firmowych stronach www

Strona internetowa stała się obecnie czymś tak samo oczywistym dla każdej firmy, jak niegdyś wizytówka. Dostęp do internetu ma zdecydowana większość Polaków, więc przedsiębiorstwo bez strony www może nie wzbudzać zaufania. Obecnie na rynku jest bardzo wiele firm i freelancerów, którzy oferują tworzenie stron internetowych. Są to pojedyncze osoby szukające zleceń, małe agencje, lub wielkie agencje - więc jak wybrać dobrego usługodawcę? Czy się kierować przy podjęciu decyzji - ceną, czy zawartością portfolio? A może wziąć pod uwagę jeszcze inne czynniki?


Firmowa strona www - na co zwrócić uwagę?

Jest kilka bardzo ważnych cech, jakie powinna posiadać wzorowa firmowa strona www. Nie wszystkie zależą od wykonawcy i projektanta, za bardzo wiele błędów odpowiedzialni są sami przedsiębiorcy. Jeśli wydaje ci się, że najważniejszy jest wygląd i duża ilość efektów graficznych, to się mylisz. Strona firmowa powinna być przede wszystkim źródłem informacji dla potencjalnego odbiorcy. Niestety - wiele firm nie zwraca takiej uwagi na treść, jak na projekt. Dobrze napisana oferta, czytelność, przejrzystość i estetyka - tyle wystarczy. Przeładowanie efektami wizualnymi odwraca uwagę od tego, co chcesz sprzedać. A czasem - wręcz uniemożliwia potencjalnym klientom dotarcie do oferty.