Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Niewielkie przyczepy reklamowe
Duże przyczepy reklamowe mają to do siebie, że mogą być one bardzo dobrze widoczne. Jednak należy podkreślić, że również niewielkie przyczepy reklamowe mogą doskonale spełniać funkcje sprzedażowe, jeżeli tylko zostaną one odpowiednio zaprojektowane i przygotowane. Widać więc, że wielkość przyczepy nie stanowi większego problemu dla pracowników firm reklamowych.
Ważniejszym aspektem wydaje się być jej mobilność, ponieważ zachowanie takiej mobilności sprawia, że reklama może trafić do większej ilości odbiorców, a w związku z tym reklamowany produkt może się dużo lepiej sprzedawać. Wiadomo tymczasem, że zachowania takiej mobilności jest obecnie stosunkowo proste co oznacza, że reklamy mobilne wydają się być bardzo atrakcyjne.
Reklama - opis z Wikipedii
Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama