sauny ogrodowe

Seans w saunie ? dlaczego warto?

sauny ogrodowe Z pewnością wielu z Was spotkało się w opisach saun z programami przeróżnych odbywających się w nich seansów. To trend, który w Polsce się nasila i przyszedł do nas z zachodu, gdzie korzystanie z sauny jest powszechne od dziesiątek lat. Seanse saunowe polegają odpowiednim dobraniu muzyki, klimatu, temperatury do otoczenia i prezentacji na przykład przeróżnych układów w tych saunach.

Celem takiego seansu jest przede wszystkim rozrywka i dostarczenie emocji przebywającym w saunie.

Są także seanse lecznicze, które pomagają osiągnąć właściwą temperaturę ciała, mają ogromny wpływ na zdrowie.
Wpływ widoczny jest także na samopoczucie, które po odbyciu właściwego seansu wzrasta i człowiek wychodzi z takiej sauny bardzo pozytywnie nastawiony.

Przed pierwszym pójściem do sauny ? mini poradnik

Pierwsze pójście do sauny może wiązać się z jakimś małym, naprawdę niewielkim stresem, który warto pokonać i wybrać się na upragniony relaks, który niesie ze sobą przecież także świetne pozytywne skutki dla zdrowia.
Idąc do sauny weźmy pod uwagę stan naszego organizmu.
To podstawa, najważniejsza rzecz.

Jeśli mamy problemy z organizmem, mamy kłopoty z wysoką temperaturą, przed wizytą w saunie warto porozmawiać z lekarzem i dopytać się jego o radę.

Jeśli jest ok, to weźmy ze sobą odpowiednie ubranie.
Klapki i długi ręcznik, który będzie w stanie zasłonić nasze ciało.
Nie zapominajmy też o wodzie, a wizyta w saunie z pewnością będzie świetną przygodą!

Jak korzystać z sauny aby być zdrowym?

Sauna to nie tylko rozrywka, ciekawy sposób spędzenia czasu samemu, czy też z jakimiś znajomymi.

Według wielu specjalistów i według wielu badań, sauny są świetnym sposobem poprawienia stanu zdrowia organizmu.

Żeby jednak tak się stało trzeba stosować się do kilku zasad.
Pierwszą z nich jest wychłodzenie organizmu przed wejściem do sauny, krótki odpoczynek i dopiero wtedy wejście do sauny. Drugi warunek, to po powrocie z sauny do przebieralni czy korytarza, należy ponownie wychłodzić organizm uważając jednak żeby nie zrobić tego w przesadnej ilości.

Najlepiej zaczynać od stóp, generalnie kończyn, a okolice klatki piersiowej chłodzić lodem lub zimną wodą dopiero później.

Po każdym takim cyklu trzeba koniecznie odpocząć i uzupełnić płyny. .
Dodane: 05-01-2019 03:02

Tagi: sauna bania ogród relaks komfort mazowieckie sauny ogrodowe

Widok do druku:

sauny ogrodowe